teknologiforståelse
praksisfagligt fuskeri
teknologiudvikling
kunstig intelligens
hacking
sikkerhed
skoleudvikling
FabLab og Makerspaces
Ole Sejer Iversen: Design er når man tænker højt med sin fantasi
Lene Tanggaard: Kreativitet, praksis og ‘fuskeri’
Nikolaj Sonne: Tænkemaskiner og teknologigalop - en rejseguide i Digiland
Keld Norman: Hackere og hacking
Andreas Refsgaard: Kunst, kode og kunstig intelligens
Malte von Sehested: Hvad skal vi med kunstig intelligens i skolen?
Ian Stenz, Mark Krogh Holler, Anja Emilie Madsen: Vurderingsmodel for indkøb af digital teknologi
Rasmus Kock Grusgaard: Erfaringer med making i mange forskellige formater
Nina Nielsen, Jesper Drachmann, Mads Rehder: Fra ildsjæle til den samlede personalegruppe
Samt en lang række skoleledere, lærere, pædagoger og konsulenter fra FabLab@SCHOOLdk kommunerne, som formidler erfaringer fra egen praksis.