- Hent link
- Andre apps
Workshoppen består af to dele. I den ene del bliver du fanget, og du skal slippe ud! Løs opgaverne i fællesskab og hjælp hinanden fri. Vi leger med mulighederne for enkle fysiske artefakter, som er lavet i undervisningen, og opgaver som kan tilpasses forskellige fag og bruges i et fysisk EscapeRoom. I den anden del skal du prøve at lave dit eget EscapeRoom i CoSpaces. Vi viser dig nogle eksempler, og du skal arbejde sammen med andre kursister om at lave dit eget bud på, hvordan man kan bruge CoSpaces til at udvikle et EscapeRoom. | ||
TRIN | Mellemtrin Udskoling | |
FAG | Tværfaglige forløb Teknologiforståelse Håndværk & design | |
FORUDSÆTNING | Det er en fordel, hvis man har erfaring med blokkodning. Vi gennemgår dog “the basic”, når vi skal igennem vores intro | |
MEDBRING | Computer | |
LINKS |
Workshopholder 1 | ||
Navn | Torben Skou | |
Stilling | Lærer | |
Arbejdsplads | Thorning Skole | |
Jeg arbejder på mellemtrinnet på Thorning Skole. Jeg underviser i fagene dansk, idræt, natur/teknologi og matematik. |
Workshopholder 2 | ||
Navn | Lisbeth Sonne | |
Stilling | Lærer | |
Arbejdsplads | Sølystskolen | |
Jeg arbejder med humanistiske og naturfaglige fag i udskolingen |
Workshopholder 3 | ||
Navn | Jens Peter Schmidt | |
Stilling | Lærer | |
Arbejdsplads | Silkeborg Ungdomsskole | |
Jeg underviser primært i dansk, idræt, e-sport, og projektfag i 10. klasse på ungdomsskolen . |
Workshopholder 4 | ||
Navn | Casper Munch Chapelle | |
Stilling | Lærer | |
Arbejdsplads | Voel Skole | |
Jeg arbejder på mellemtrinnet på Voel Skole. Jeg underviser i fagene matematik, madkundskab, idræt og natur/teknologi. |
- Hent link
- Andre apps