- Hent link
- Andre apps
Her vil I blive præsenteret for en visuel tilgang til historiefortællingen. Ozobotterne danner udgangspunkt for arbejdet med historien, hvor samarbejde og den sproglige dimension er i fokus. Teknologien kan løfte historien, så følelser, handling og sprog kommer i spil. Vi vil tage udgangspunkt i eventyrgenren, men samtidig vise, hvordan Ozobotten kan inddrages i andre former for historiefortælling. | ||
TRIN | Indskoling Mellemtrin | |
FAG | Humanistiske fag Billedkunst | |
FORUDSÆTNING | Alle kan deltage |
Workshopholder 1 | ||
Navn | Gitte Vestergaard | |
Stilling | Lærer | |
Arbejdsplads | Buskelundskolen | |
Jeg er uddannet lærer med linjefagene matematik, billedkunst og dansk og underviser i indskolingen. På nuværende tidspunkt underviser jeg primært i matematik og billedkunst, samt tværfagligt i en aldersblandet gruppe fra 0.-3.årgang. Jeg er optaget af sprogets betydning i et læringsperspektiv. |
Workshopholder 2 | ||
Navn | Dorthe Marie Østergaard | |
Stilling | Børnehaveklasseleder | |
Arbejdsplads | Buskelundskolen, Silkeborg | |
Jeg er udd. pædagog og børnehaveklasseleder for 0. årg., men underviser også i en aldersblandet hjemmegruppe fra 0-3 årg. i dansk, billedkunst, historie og natur/teknologi. Jeg er primært optaget af sprog, og hvordan børn lærer bedst. |
Workshopholder 3 | ||
Navn | Betina Siggaard | |
Stilling | Lærer | |
Arbejdsplads | Gødvadskolen | |
Jeg er uddannet lærer i 2009. Jeg underviser til dagligt i dansk, idræt, engelsk, billedkunst og kristendom. I mit arbejde som lærer er jeg særligt optaget af bevægelse i undervisningen, teknologiforståelse og sproglig opmærksomhed. |
- Hent link
- Andre apps