- Hent link
- Andre apps
Hvordan går vi fra at FabLab, digitalisering og teknologiforståelse ikke kun er noget, som få dedikerede nørder engagerer sig i, men til at det også er noget alle medarbejdere har motivation for at arbejde med?
Oplægget tager udgangspunkt på en skole, der har 10 års erfaring med FabLab. Der vil være eksempler på forskellige ledelsesmæssige strategier og muligheder for at skabe og udvikle en fælles kultur, der rummer såvel FabLab som digitalisering og teknologiforståelse. Undervejs vil der blive præsenteret praksisnære modeller, der understøtter udviklingsprocessen for FabLab-vejlederne og skolens ledelse. | ||
MÅLGRUPPE | Ledere, konsulenter, FabLab-vejledere, pionerer |
Oplægsholder 1 | ||
Navn | Sine Bjerre Martinussen | |
Stilling | Afdelingsleder og tovholder for FabLab | |
Arbejdsplads | Kirkebakkeskolen, Vejle | |
Oplægsholder 2 | ||
Navn | Jane Lawaetz | |
Stilling | Lærer og FabLab vejleder | |
Arbejdsplads | Kirkebakkeskolen, Vejle | |
Jeg er uddannet pioner på uddannelsen “Teknologiforståelse gennem design og fabrikation” i Vejle Kommune. Jeg er FabLab vejleder og ressourceperson på egen skole og bruger FabLab i min HDS undervisning på mellemtrinnet. |
- Hent link
- Andre apps